Lite dåliga nyheter...

Som sagt har jag lite dåliga nyheter, jag åker bort ikväll och kanske inte kommer kunna ha internet...
Om jag har det så kommer nästa inlägg in någon gång under dagen imorgon och om jag inte har det så kommer det inget nytt inlägg förrän på tisdag :/ <3
Aja, hoppas jag kan fixa internet!
-
Fortsätt att kommentera kapitel 49 ni som läser och säg vad ni tycker om hela storyn :D <3 Kram och Glad Påsk!
-
Och juste vill tacka Lydia, än en gång, för hennes jätte gulliga kommentarer och att hon alltid kommer läsa min blogg! Nu när den här storyn inte har jätte långt kvar på sig har jag redan en ide på en ny :) en kanske till och med bättre story :D Så det är inte slutet på -onlystorysbyme- !

Kommentarer
Postat av: Lydia

Bättre story än den den du skriver?? Jag visste inte att det kunde bli bättre än den här underbara storyn!! Jag ska tipsa alla mina vänner om den här bloggen!! Hoppas att du blir världskänd nÅn dag!!! <33

2011-04-21 @ 21:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0